צריכים ניקוי ספות? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

ניקוי ספות באור יהודה

אם המטבח הוא הלב הפועם של הבית, אז הספה היא הלב הפועם של הסלון וככזו היא "סופגת הרבה אש". לכן, מומלץ לשאוב ממנה אבק לפחות פעם בשבוע ופעם בחצי שנה להזמין ניקוי ספות מקצועי. צוות פורטל "ספות פלוס" סיכם כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות באור יהודה כדי שהספה שלכם תחזור להיות יפה כמו פעם. 

איזה כתמים אפשר להוריד מהספה עם חברת ניקוי ספות באור יהודה?

חברת ניקוי ספות מצליחה להתמודד עם 3 סוגים עיקריים של כתמים:

  1. כתמי מזון ומשקה – אכילה בסלון היא חלק מהתרבות הישראלית ובסופו של דבר הספה מתלכלכת ממשהו. בין אם זה קטשופ שטפטף או כוס קפה שנשפכה, שינו כתם שדורש ניקוי מקצועי.
     

  2. כתמי דיו וצבע – הורים לילדים קטנים יודעים שעבור הילדים גם הספה יכולה להיות מקום נפלא לציור. הדיו שנוזל מהטושים או צבעי המים שנמרחים על הספה ישאירו כתמים ואף ישנו את צבע הריפוד. 
     

  3. כתמי הפרשות –תקופת הגמילה הכרוכה בפספוסים רטובים על הספה המשאירים מזכרת בעלת ניחוח לא נעים. קראו עוד על - ניקוי שתן מהספה.

 ניקוי ספות באור יהודה

למה כדאי להזמין ניקוי ספות מקצועי באור יהודה?

ניקוי ספות בבית הלקוח באור יהודה נעשה באמצעות מכשור וציוד מיוחד. לחברת ניקוי הספות יש מכונת שטיפה עוצמתית המחדירה את חומרי הניקוי אל תוך סיבי הבד ומסלקת את הלכלוך. 
 

בסיום תהליך השטיפה, נכנסת לפעולה מכונת יניקה עוצמתית השואבת את שאריות הסבון והמים ומשאירה את הספה נקייה ומבריקה. 
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897834

מה כולל ניקוי ספות באור יהודה בבית הלקוח?

מחיר ניקוי ספות באור יהודה מורכב מתשלום עבור הביקור עצמו, כשהמחיר נע בין 350 ₪ ל – 450 ₪. ובנוסף, תשלום עבור עבודת הניקוי המשתנה בהתאם למספר המושבים ולסוג הבד. 
 

צוות פורטל "ספות פלוס" ערך השוואה בין מספר חברות המספקות שירותי ניקוי ספות בבית הלקוח באור יהודה ומצא ש:

  • עלות ניקוי ספות בד, תעלה בין 100 ש"ח ל- 150 ₪ למושב יחיד, בין 160 ₪ ל- 240 ₪ לספה זוגית ובין 250 ₪ ל – 350 ₪ לספה תלת מושבית. 
     

  • עלות ניקוי ספות עור באור יהודה, תעלה בין 150 ש"ח ל- 200 ₪ למושב יחיד, בין 240 ₪ ל- 360 ₪ לספה זוגית ובין 350 ₪ ל – 450 ₪ לספה תלת מושבית. 

 

מחיר ניקוי ספות באור יהודה

מחיר ניקוי ספות באור יהודה: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 450 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

איך בוחרים חברה לניקוי ספות באור יהודה? 

כדי למצוא חברה לניקוי ספות חשוב לבחון מספר קריטריונים:

  1. לבדוק המלצות מלקוחות קודמים - תוכלו לעשות חיפוש באינטרנט ולמצוא המלצות ואפילו לראות תמונות "לפני ואחרי" של ניקוי ספות.
     
  2. לבדוק באיזה חומרי ניקוי היא משתמשת - במידה ויש בבית תינוקות או בעלי חיים, חשוב לוודא כי חומרי הניקוי אינם מכילים רעלים או כימיקליים מסוכנים. 
     
  3. לבדוק את הצעת המחיר – ולוודא שהיא מפורטת וכוללת אחריות על הניקוי.