צריכים ניקוי ספות? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

איך מוציאים ריח רע מספה

לריח רע שעולה מן הספה יכולים להיות מקורות רבים ביניהם תקופת הגמילה מהחיתולים שמשאירה כתמי שתן על הספה אוכל או משקה שנשפך עליה או בעל חיים שהחליט להפוך את הספה למיטה האישית שלו. אם אתם שואלים איך מוציאים ריח רע מספה? יש לנו כמה פתרונות עבורכם שתוכלו ליישם בעזרת רכיבים שיש לכם במזווה.

איך מוציאים ריח של שתן מספה עשויה מבד?

אם זיהיתם את השתן כשהוא עדיין טרי מספיק לספוג אותו בנייר סופג ולקוות לטוב. אך אם עבר זמן מאז התאונה והריח כבר דבק בספה תוכלו להשתמש באחד מהשיטות הבאות:
 

ניקוי ספות בד עם חומץ:

  • מה צריך? תמיסת חומץ שעשויה מכוס מים ו-2 כפות חומץ סבון מוצק מים פושרים וסקוץ' למטבח.
     
  • איך מנקים שתן על הספה? מרטיבים מעט את הסבון המוצק ומשפשפים אותו בעזרת הסקוץ'. את הסקוץ' עם הסבון משפשפים על השתן ושוטפים עם מעט מים פושרים. לאחר מכן שופכים מעט תמיסת חומץ על הכתם על מנת שהריח יעלם לחלוטין ולא יחזור.
     

ניקוי ספות עם מרכך כביסה:

  • מה צריך? רבע כוס של מרכך כביסה בקבוק התזה (שפריצר) לימון אחד (או שניים או הכתם ממש גדול) רבע כוס שותה לשתייה פד גאזה ומגהץ.
     
  • איך מנקים שתן על הספה? על כתם השתם מורחים מרכך הכביסה ממתינים מספר דקות ומנגבים אותו מהספה. לתוך השפריצר סוחטים את הלימון ומתיזים על הכתם. שוב מחכים כמה דקות. כעת מערבבים רבע כוס סודה לשתייה עם מים עד שנוצר מרקם משחתי.
     
  • את המשחה מורחים על הכתם ומחכים שעה וחצי ובסופה שואבים את המשחה. עכשיו לוקחים את הגאזה ושמים שאריות המשחה שעל הכתם. מחמים מגהץ ומעבירים מעל הגאזה מבלי לגעת בה. החום שנפלט מהמגהץ אמור לאדות את השתן שעל הספה. חשוב מאוד שלא לשים את המגהץ קרוב מדי לריפוד על מנת שלא יינזק.


איך מוציאים ריח רע מספה

איך מוציאים ריח של שתן מספה עשויה מבד אימפלה?

בד אימפלה הוא בד כבד ועבה יותר ולכן צובר יותר לכלוך מה שאומר שיהיה קשה יותר להוציא ממנו ריח של שתן.

ניקוי ספות עם חומץ:

  • מה צריך? מים פושרים חומץ ספוגיות לניקוי ספות ונייר סופג.
     
  • איך מנקים שתן על ספה מבד אימפלה? מכינים תמיסת ניקוי ממים פושרים וחומץ ביחס של 3 ל-2 (שמים יותר מים מאשר חומץ). את הספוגיות טובלים בתמיסת המים והחומץ ומשפשפים את הספה באזור בו נמצא הכתם. לאחר שהכתם נעלם סופחים את התמצית בעזרת נייר סופג. 
     
  • קראו טיפים נוספים לניקוי ספות בד עם חומץ.

ניקוי ספות עם מרכך כביסה

דרך נוספת לניקוי ספות היא להיעזר במרכך כביסה. 

 

ניקוי ספות עם מרכך כביסה:

  • מה צריך? רבע כוס של מרכך כביסה, בקבוק התזה (שפריצר), לימון אחד (או שניים או הכתם ממש גדול), רבע כוס שותה לשתייה, פד גאזה ומגהץ. 
     
  • איך מנקים? על כתם השתן מורחים מרכך הכביסה, ממתינים מספר דקות ומנגבים אותו מהספה. לתוך השפריצר סוחטים את הלימון ומתיזים על הכתם. שוב מחכים כמה דקות. כעת מערבבים רבע כוס סודה לשתייה עם מים עד שנוצר מרקם משחתי. את המשחה מורחים על הכתם ומחכים שעה וחצי, ובסופה שואבים את המשחה. 
     
  • עכשיו לוקחים את הגאזה ושמים שאריות המשחה שעל הכתם. מחמים מגהץ ומעבירים מעל הגאזה מבלי לגעת בה. החום שנפלט מהמגהץ אמור לאדות את השתן שעל הספה. חשוב מאוד שלא לשים את המגהץ קרוב מדי לריפוד על מנת שלא יינזק.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897834

ניקוי ספות מקצועי עם ספות פלוס

אם ניסיתם הכל ושום דבר לא עזר לסלק ריח רע מהספה, תוכלו להיעזר בפורטל שלנו, ספות פלוס כדי להזמין חברת מקצועית לניקוי ספות בד או עור, ולנטרל ריחות ריח שתן לא נעים. מלאו את הפרטים ותקבלו מאיתנו 3 הצעות מחיר מחברות מקצועיות לניקוי ספות.